top of page

Botteja blog.

botteja logo
botteja logo

Miten HR-chatbotit toimivat?


Miten HR-chatbotit toimivat?

HR-chatbotit käyttävät luonnollisen kielen käsittelyn (NLP) ja koneoppimisen (ML) algoritmeja ymmärtääkseen käyttäjien kyselyitä ja pyyntöjä sekä vastatakseen niihin. Niillä on yleensä ennalta määritetty joukko kysymyksiä ja vastauksia (esim. FAQ), jotka on ohjelmoitu niiden järjestelmään ja joita päivitetään jatkuvasti käyttäjien palautteen ja koneoppimisalgoritmien perusteella. HR-chatbotit myös oppivat vuorovaikutuksesta käyttäjien kanssa ja saamastaan palautteesta parantaakseen vastauksiaan.


Kun käyttäjä on vuorovaikutuksessa HR-chatbotin kanssa, se analysoi käyttäjän kyselyn NLP-algoritmeilla ymmärtääkseen pyynnön tarkoituksen ja kontekstin. Tämän analyysin perusteella se hakee oleelliset tiedot tietokannastaan tai integroiduista HR-järjestelmistä ja tarjoaa käyttäjälle personoidun vastauksen.


HR-chatbotit voidaan integroida useisiin järjestelmiin, kuten viestintäsovelluksiin, verkkosivustoihin ja puheavustajiin, mikä tarjoaa saumattoman ja helppokäyttöisen kokemuksen käyttäjille. Kaiken kaikkiaan HR-chatbotit automatisoivat HR-prosesseja ja tarjoavat työntekijöille henkilökohtaisen ja tehokkaan kokemuksen henkilöstöhallinnan kontekstissa.

Comments


Commenting has been turned off.

Kiinnostuitko?

Ota yhteyttä alla olevalla lomakkeella saadaksesi lisätietoja palveluistamme ja kuinka voimme auttaa työntekijöitäsi.

Kiitos viestistä!

Olemme pikimmiten yhteyksissä :)

Luotettava Kumppani
LinkedIn

Contact us:
Email:
info@botteja.fi

 

Telephone:
+358 040565606

Visiting address:
Fritalantie 13, Ulvila

Electronic invoicing information:

Botteja Oy (Y-tunnus 2959860-8)
Verkkolaskuosoite 003729598608
Operaattoritunnus 003708599126
Välittäjä Open Text Oy

bottom of page