KUUNTELE BOTTIA,

OTA ASIAKKAASTA (K)OPPIA

Ota yhteyttä

Sähköposti:              Puhelin:                   Käyntiosoite:

info@botteja.fi                    040 565 5606                   Friitalantie 13, Ulvila

Verkkolaskutustiedot:

Botteja Oy (Y-tunnus 2959860-8)

Verkkolaskuosoite 003729598608

Operaattoritunnus 003708599126

Välittäjä Open Text Oy

ASIAKASTARINAT

S-ryhmä

Botit apuna työyhteisön kehityksessä

ASIAKKAAN HAASTE:

Apua ja helpotusta HR:n rutiinitehtävien hoitamiseen, kuten uusien työntekijöiden perehdyttämiseen, osaamisen kehittämiseen, valmennusten ja koulutusten seurantaan, työyhteisön kehittämistutkimukseen sekä mm. IT-puolella käyttöoikeuksien hallintaa.

BOTTEJA RATKAISU:

Neljä eri palvelubottia, reaaliaikaisine raportteineen, avuksi HR:n eri toimintoihin.

Peetu-Perehdytysbotti - Case POK

Peetu-Perehdytysbotti luotiin perehdyttämään uusia työntekijöitä.

Peetu-botti on mukana uuden työntekijän perehdytyksessä heti ensimmäisestä työpäivästä lähtien. Peetu-botti tsemppaa ja kannustaa työntekijää, antaa käytännönläheisiä vinkkejä ja kyselee perehdytyksen edistymisestä.

Botti kartoittaa myös työtyytyväisyyttä.

Tytti-Työyhteisöbotti - Case HOK Elanto kaupat ja ravintolat

Tytti-Työyhteisöbotti luotiin automatisoimaan osallistaminen työyhteisön kehittämisessä.

Tytti kysyy työntekijöiltä toimipaikan vahvuuksista ja kehityskohteista sekä seuraa kehittämiskohteiksi valittujen teemojen toteutumista arjessa. Tytti helpottaa erityisesti esimiesten työkuormaa, hän toimittaa automaattisesti esimiehille raportin ryhmänsä aktiviteeteistä.

Selma-Seurantabotti - Case TOK

Selma-Seurantabotti luotiin varmistamaan ja seuraamaan valmennusten ja koulutusten vaikuttavuutta.

Selma on mukana uuden oppimisessa työntekijöille ja esimiehille. Se muistuttaa valmennuksen opeista ja seuraa oppien käytännön toteutusta. Seurannan lisäksi Selma tsemppaa, neuvoo ja tuo uutta sisältöä jo opittuun.

Some-Seppo - Case TOK

Seppo hoitaa somettajien oikeuksienhallintaa ja ohjeistaa sekä neuvoo heitä.

Lisäksi hän raportoi tekemisistään viikoittain automaattisesti.

"Botteja on ollut loistava kumppani tuodessaan osaamisen kehittämiseen ja muutosten läpivientiin uuden ulottuvuuden – palvelubotit. Palvelubotit ovat olleet vahvistamassa valmennuksen vaikuttavuutta ja auttamassa uuden työntekijän perehdyttämistä ja ovat toimineet työntekijöiden henkilökohtaisina valmentajina työntekijöiden rinnalla muutosmatkalla. Lisäksi täytyy mainita, että harvoin tapaa näin yhteistyökykyistä ja joustavaa kumppania kuin Botteja on”

UULA COLOR

Botti kehityksen ja myynnin tukena

 

ASIAKKAAN HAASTE:

Halu vähentää asiakaspuheluiden ja -sähköpostien määrää sekä kehittää asiakaslähtöisempiä tuotteita ja palveluita.

 

BOTTEJA RATKAISU:

Asiakaspalvelubotti Uula Colorin sivustolle, asiakaspalvelubotin datan analysointi sekä asiakaskyselyt 6 kuukauden välein.

 

Asensimme Uula Colorin sivustolle asiakaspalvelubotin neuvomaan ja opastamaan asiakkaita sivustolla tehokkaasti ja helppokäyttöisesti. Usein kysyttyjen kysymysten lisäksi asiakaspalvelubotille on opetettu ajankohtaisia ja asiakkaita kiinnostavia asioita.

 

Palvelubotilla kerääntynyttä tietoa lähdettiin analysoimaan ja rikastamaan kyselyillä ja henkilökohtaisilla haastatteluilla. Asiakas sai tärkeää asiakasymmärrystä sekä uusia ideoita ja näkökulmia suoraan omilta asiakkailtaan tuotekehitykseen, markkinointiin sekä myyntiin.

”Botteja halusi aidosti auttaa meitä palvelemaan asiakkaitamme paremmin. Saimme asiakaskyselyiden kautta myös arvokasta ymmärrystä tuotekehitykseemme.

 

Yhteistyö Botteja kanssa on ollut asiantuntevaa, ketterää ja mutkatonta."

Tästä artikkeliin

JÄTSKIAUTO

Botti palvelemaan päivässä

ASIAKKAAN HAASTE:

Vastata helposti ja nopeasti asiakkaan ostopäätökseen vaikuttaviin kysymyksiin. Vähentää asiakaspalveluun tulevia kysymyksiä.

BOTTEJA RATKAISU:

Palvelubotti Jatskiauto.com -sivustolle.

Toimitimme yksinkertaisen asiakaspalvelubotin Jatskiauto.com -sivustolle. Asiakkaan kanssa yhteisestä suunnittelusta toimintavalmiiseen asiakaspalvelubottiin sivustolla kului vain vuorokausi. Jätskiauton sivustolla asiakaspalvelubottia käytti 5 000 asiakasta ensimmäisen päivän aikana.

Jätskiautolla on käytössään selkeä online-raportointi ja metriikka. Raportoinnista nähdään mitä asiakaspalvelubotissa tapahtuu: kävijämäärät, mitä tietoja etsitään sekä mistä päin Suomea asiakaspalvelubotin käyttäjät ovat. Jätskiauton asiakaspalvelubottiin koottiin valmiina opastuksina asiakkaiden etsityimmät asiat sivustolta. 

"Olemme erittäin tyytyväisiä Botteja asiantuntevaan palveluun.

Botteja tarjosi meille vaivattoman ratkaisun asiakaspalveluun Palvelubotin muodossa.

 

Saimme Palvelubotin todella nopeassa aikataulussa."

 

Boju tässä moro!