
TYÖNTEKIJÄPOLUN UUDET ASKELEET - MITÄ TAPAHTUU REKRYN JÄLKEEN...

ASIAKASTARINAT
S-ryhmä
"Botteja on ollut loistava kumppani tuodessaan
osaamisen kehittämiseen ja muutosten läpivientiin
uuden ulottuvuuden – palvelubotit.
Palvelubotit ovat olleet vahvistamassa valmennuksen vaikuttavuutta ja auttamassa uuden työntekijän perehdyttämistä ja ovat toimineet työntekijöiden henkilökohtaisina valmentajina työntekijöiden rinnalla muutosmatkalla. Lisäksi täytyy mainita, että harvoin tapaa näin yhteistyökykyistä ja joustavaa kumppania kuin Botteja on”
Botit apuna työyhteisön kehityksessä
ASIAKKAAN HAASTE:
Apua ja helpotusta HR:n rutiinitehtävien hoitamiseen, kuten uusien työntekijöiden perehdyttämiseen, osaamisen
kehittämiseen, valmennusten ja koulutusten seurantaan, työyhteisön kehittämistutkimukseen sekä mm. IT-puolella käyttöoikeuksien hallintaa.
BOTTEJA RATKAISU:
Neljä eri palvelubottia, reaaliaikaisine raportteineen, avuksi HR:n eri toimintoihin.
Perehdytysbotti - Case POK
Perehdytysbotti luotiin perehdyttämään uusia työntekijöitä.
Botti on mukana uuden työntekijän perehdytyksessä heti ensimmäisestä työpäivästä lähtien. Botti tsemppaa ja kannustaa työntekijää, antaa käytännönläheisiä vinkkejä ja kyselee perehdytyksen edistymisestä.
Botti kartoittaa myös työtyytyväisyyttä.
Työyhteisöbotti - Case HOK Elanto
Tytti-Työyhteisöbotti luotiin automatisoimaan osallistaminen työyhteisön kehittämisessä.
Tytti kysyy työntekijöiltä toimipaikan vahvuuksista ja kehityskohteista sekä seuraa kehittämiskohteiksi valittujen teemojen toteutumista arjessa. Tytti helpottaa erityisesti esimiesten työkuormaa, hän toimittaa automaattisesti esimiehille raportin ryhmänsä aktiviteeteistä.
Seurantabotti - Case TOK
Seurantabotti luotiin varmistamaan ja seuraamaan valmennusten ja koulutusten vaikuttavuutta.
Botti on mukana uuden oppimisessa työntekijöille ja esimiehille. Se muistuttaa valmennuksen opeista ja seuraa oppien käytännön toteutusta. Seurannan lisäksi botti tsemppaa, neuvoo ja tuo uutta sisältöä jo opittuun.
Somebotti - Case TOK
Somebotti hoitaa somettajien oikeuksienhallintaa ja ohjeistaa sekä neuvoo heitä.
Lisäksi hän raportoi tekemisistään viikoittain automaattisesti.
UULA COLOR
”Botteja halusi aidosti auttaa meitä palvelemaan asiakkaitamme
paremmin. Saimme asiakaskyselyiden kautta myös arvokasta
ymmärrystä tuotekehitykseemme.
Yhteistyö Botteja kanssa on ollut asiantuntevaa,
ketterää ja mutkatonta."
JÄTSKIAUTO
"Olemme erittäin tyytyväisiä Botteja asiantuntevaan palveluun.
Botteja tarjosi meille vaivattoman ratkaisun asiakaspalveluun
Palvelubotin muodossa.
Saimme Palvelubotin todella nopeassa aikataulussa."
Ota yhteyttä
Sähköposti: Puhelin: Käyntiosoite:
info@botteja.fi 040 565 5606 Friitalantie 13, Ulvila
Verkkolaskutustiedot:
Botteja Oy (Y-tunnus 2959860-8)
Verkkolaskuosoite 003729598608
Operaattoritunnus 003708599126
Välittäjä Open Text Oy