TYÖNTEKIJÄPOLUN UUDET ASKELEET - MITÄ TAPAHTUU REKRYN JÄLKEEN...

Botteja Logo transparent.png

Ota yhteyttä

ASIAKASTARINAT

S-ryhmä

"Botteja on ollut loistava kumppani tuodessaan

osaamisen kehittämiseen ja muutosten läpivientiin

uuden ulottuvuuden – palvelubotit.

Palvelubotit ovat olleet vahvistamassa valmennuksen vaikuttavuutta ja auttamassa uuden työntekijän perehdyttämistä ja ovat toimineet työntekijöiden henkilökohtaisina valmentajina työntekijöiden rinnalla muutosmatkalla. Lisäksi täytyy mainita, että harvoin tapaa näin yhteistyökykyistä ja joustavaa kumppania kuin Botteja on”

Botit apuna työyhteisön kehityksessä

ASIAKKAAN HAASTE:

Apua ja helpotusta HR:n rutiinitehtävien hoitamiseen, kuten uusien työntekijöiden perehdyttämiseen, osaamisen

kehittämiseen, valmennusten ja koulutusten seurantaan,  työyhteisön kehittämistutkimukseen sekä mm. IT-puolella käyttöoikeuksien hallintaa.

BOTTEJA RATKAISU:

Neljä eri palvelubottia, reaaliaikaisine raportteineen, avuksi HR:n eri toimintoihin.

Perehdytysbotti - Case POK

Perehdytysbotti luotiin perehdyttämään uusia työntekijöitä.

Botti on mukana uuden työntekijän perehdytyksessä heti ensimmäisestä työpäivästä lähtien. Botti tsemppaa ja kannustaa työntekijää, antaa käytännönläheisiä vinkkejä ja kyselee perehdytyksen edistymisestä.

Botti kartoittaa myös työtyytyväisyyttä.

Työyhteisöbotti - Case HOK Elanto

Tytti-Työyhteisöbotti luotiin automatisoimaan osallistaminen työyhteisön kehittämisessä.

Tytti kysyy työntekijöiltä toimipaikan vahvuuksista ja kehityskohteista sekä seuraa kehittämiskohteiksi valittujen teemojen toteutumista arjessa. Tytti helpottaa erityisesti esimiesten työkuormaa, hän toimittaa automaattisesti esimiehille raportin ryhmänsä aktiviteeteistä.

Seurantabotti - Case TOK

Seurantabotti luotiin varmistamaan ja seuraamaan valmennusten ja koulutusten vaikuttavuutta.

Botti on mukana uuden oppimisessa työntekijöille ja esimiehille. Se muistuttaa valmennuksen opeista ja seuraa oppien käytännön toteutusta. Seurannan lisäksi botti tsemppaa, neuvoo ja tuo uutta sisältöä jo opittuun.

Somebotti - Case TOK

Somebotti hoitaa somettajien oikeuksienhallintaa ja ohjeistaa sekä neuvoo heitä.

Lisäksi hän raportoi tekemisistään viikoittain automaattisesti.

Jollas instituutti

UULA COLOR

”Botteja halusi aidosti auttaa meitä palvelemaan asiakkaitamme

paremmin. Saimme asiakaskyselyiden kautta myös arvokasta

ymmärrystä tuotekehitykseemme.

 

Yhteistyö Botteja kanssa on ollut asiantuntevaa,

ketterää ja mutkatonta."

Botti kehityksen ja myynnin tukena

 

ASIAKKAAN HAASTE:

Halu vähentää asiakaspuheluiden ja -sähköpostien määrää sekä kehittää asiakaslähtöisempiä tuotteita ja palveluita.

BOTTEJA RATKAISU:

Asiakaspalvelubotti Uula Colorin sivustolle, asiakaspalvelubotin datan analysointi sekä asiakaskyselyt 6 kuukauden välein.

 

Asensimme Uula Colorin sivustolle asiakaspalvelubotin neuvomaan ja opastamaan asiakkaita sivustolla tehokkaasti ja helppokäyttöisesti. Usein kysyttyjen kysymysten lisäksi asiakaspalvelubotille on opetettu ajankohtaisia ja asiakkaita kiinnostavia asioita.

 

Palvelubotilla kerääntynyttä tietoa lähdettiin analysoimaan ja rikastamaan kyselyillä ja henkilökohtaisilla haastatteluilla. Asiakas sai tärkeää asiakasymmärrystä sekä uusia ideoita ja näkökulmia suoraan omilta asiakkailtaan tuotekehitykseen, markkinointiin sekä myyntiin.

Uula color

JÄTSKIAUTO

"Olemme erittäin tyytyväisiä Botteja asiantuntevaan palveluun.

Botteja tarjosi meille vaivattoman ratkaisun asiakaspalveluun Palvelubotin muodossa.

 

Saimme Palvelubotin todella nopeassa aikataulussa."

Botti palvelemaan päivässä

ASIAKKAAN HAASTE:

Vastata helposti ja nopeasti asiakkaan ostopäätökseen vaikuttaviin kysymyksiin.

Vähentää asiakaspalveluun tulevia kysymyksiä.

BOTTEJA RATKAISU:

Palvelubotti Jatskiauto.com -sivustolle.

Toimitimme yksinkertaisen asiakaspalvelubotin Jatskiauto.com -sivustolle. Asiakkaan kanssa yhteisestä suunnittelusta toimintavalmiiseen asiakaspalvelubottiin sivustolla kului vain vuorokausi. Jätskiauton sivustolla asiakaspalvelubottia käytti 5 000 asiakasta ensimmäisen päivän aikana.

Jätskiautolla on käytössään selkeä online-raportointi ja metriikka. Raportoinnista nähdään mitä asiakaspalvelubotissa tapahtuu: kävijämäärät, mitä tietoja etsitään sekä mistä päin Suomea asiakaspalvelubotin käyttäjät ovat. Jätskiauton asiakaspalvelubottiin koottiin valmiina opastuksina asiakkaiden etsityimmät asiat sivustolta. 

jätskiauto
 

Sähköposti:              Puhelin:                   Käyntiosoite:

info@botteja.fi                    040 565 5606                   Friitalantie 13, Ulvila

Verkkolaskutustiedot:

Botteja Oy (Y-tunnus 2959860-8)

Verkkolaskuosoite 003729598608

Operaattoritunnus 003708599126

Välittäjä Open Text Oy

Boju tässä moro!

Botteja logo